• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Виховна робота
Виховне завдання школи :
виховання особистості учня як творця і проектувальника свого життя

/Files/images/dlya_saytu/1.png Адміністрація Петропавлівсько – Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів чітко усвідомлює, що сучасна освіта переживає активні процеси реформування. Тому голо­вною метою школи визначила : створення умов для успішного навчання, виховання, розвитку здоров’язберігаючого шкільного середовища, утвердження мотивації на здоровий спосіб життя й самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися протягом життя, створювати й розвивати цінності громадянського суспільства.

Усі шкільні заходи , стосовно формування в учнівської молоді здорового способу життя , плануються та організовуються у Петропавлівсько - Борщагівській ЗОШ І-ІІІ ст. згідно закону України «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України від 14.01.2002 року №14 «Про затвердження Міжгалузевої комплексної програми «Здоров’я нації» програми «Діти України» 2012-2017 рр. та активізації роботи з розвитку Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю. У школі ведеться робота по реалізації проекту «Здоров’я через освіту», метою якого є функціонування системи оздоровчо - профілактичних заходів у школі на сприяння здоровому способу життя, профілактика негативних явищ в молодіжному середовищі та веденню інформаційно – просвітницької профілактичної роботи: запобігання тютюнопалінню, алкоголізму, наркоманії та іншим небезпечним хворобам; профілактика правопорушень та бездоглядності серед дітей; реалізація додаткових заходів щодо виконання Національної програми «Діти України».

Петропавлівсько - Борщагівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, починаючи з 2007 року здійснює системну роботу щодо визначення стану фізичного психічного, морального здоров’я учнів та визначення умов їхнього життя. Моніторинг формування здоров’я учнів, здійснений на початку навчального року виявив, що в школі навчаються:

Виховна система школи – це складна психолого – соціо-педагогічна сукупність, яка охоплює весь педагогічний процес, інтегруючи навчальні заняття, поурочне життя дітей, різноманітну діяльність і спілкування за межами школи, в основі системи лежить національна ідея та здоров’язберігаючі тенденції . Найдоцільнішими і найефективнішими формами позакласної роботи є гуртки, спортивні секції, клуби за інтересами, робота шкільного парламенту «Країна Зорецвіту»( лідерів самоврядування) . Ці напрямки роботи задовольняють індивідуальні запити учнів .

Виховне мета школи – це формування життєвих компетентностей учнів на здоровий спосіб життя ; творчий розвиток особистості учня в соціально - рольовому просторі школи через учнівське самоврядування , що має на меті : набуття молодим поколінням соціального досвіду завдяки сформованим життєвим компетентностям засобами педагогіки життєтворчості .

У школі функціонує профільний футбольний клас (7-В) , 7 класів філіалу Петрівської музичної школи та 23 гуртка різних напрямків:

Фізкультурно - спортивного напрямку – 12 гуртків та спортивних секцій, з них 2 від ВЦТДЮ - Вишнівського центру творчості дітей та юнацтва,

Художньо – естетичного напрямку - 4( вокальний ансамбль; ансамбль «Козацькі Мальви» ; гурток «Живопис», «Батик», «Декоративно прикладне мистецтво», ), з них 3 від Вишнівського центру творчості дітей та юнацтва,

Науково – технічний напрям - 2 («Орігамі», «Юні фотоаматори») філіали ВЦТДЮ,

Соціально – реабілітаційний напрям - 3 («Лідери самоврядування», «Юних організаторів дозвілля» ), з них 3 від ВЦТДЮ,

Гуманітарний напрям – 1 ( літературна студія «Ярінь», )

В результаті співпраці з батьківською громадськістю, представниками медичної галузі, місцевими органами самоврядування зросла пізнавальна та громадська активність учнів. Ми працюємо за принципом : «Якщо беремо участь у заходах, то обов’язково має бути високий результат», і тому школа є постійним лідером на протязі 10 -ти років в учнівській та вчительській районній спартакіаді. Сільська рада ефективно допомагає матеріально та фінансує програми по збереженню здоров’я учнів школи.

Важливу роль у роботі школи відіграє організація вільного часу підлітків, бо беззмістовне проведення вільного часу є головним фактором ризику у розвитку зловживання підлітків алкоголем, наркотиками, тютюном, токсичними речовинами. Учителі, класні керівники рекламують діяльність гуртків, секцій, клубів, дитячих і юнацьких організацій, щоб діти змогли вибрати заняття за своїм бажанням. Вони вивчають інтереси, схильності і захоплення школярів і намагаються допомогти їм організувати змістовне проведення свого вільного часу. Зважаючи на психологічні особливості віку, педагоги школи організовують для підлітків колективні, групові форми проведення вільного часу. Заохочують до занять у спортивних секціях, організовують походи, спортивні змагання та ін.

Співпраця з Київським міжнародним університетом (КІМ); Центром військово – патріотичного та спортивного виховання молоді «Десантник», університетом «КРОК» , міжнародним університетом Україна, дає змогу ефективніше залучати учнів до змістовного дозвілля , школа , протягом 7 - ти останніх років , бере систематичну участь в інтелектуальних олімпіадах, акціях, заняттях які відбуваються на базі Київського міжнародного університету, що дає можливість краще підготуватись до зовнішнього незалежного оцінювання, державної підсумкової атестації, вибрати свідомо свою майбутню професію випускникам школи. Університет Україна завжди запрошує учнів нашої школи на цікаві дні відкритих дверей, Дні здоров’я та проведення цікавого збору-походу «Козацькими шляхами».


У нашій школі традиційно проводиться Свято першого дзвоника, на якому зустрічають маленьких першокласників і вітають їх у школі. Також традиційно відбувається Свято останнього дзвоника, на якому розказують про успіхи учнів і прощаються з випускниками школи: кажуть їм напутні слова, зичать доброї дороги в житті. Спартакіади, предметні олімпіади, вечори зустрічі з випускниками, різні фестивалі тощо. Словом, школа має свої традиції, які склалися в процесі роботи від самого її заснування і до яких завчасно готуються всі учні. Це дуже добре, адже кожна така традиція організовує учнівський колектив, згуртовує його, зміцнює, здружує і передається як естафета наступним поколінням учнів. Це і є шкільна традиція.

А бувають ще свої традиції і в класі, адже діти проводять у школі багато часу і все їхнє дитинство та юність проходять у класному колективі школи. Тому за цей час і складаються певні традиції. І бажано, щоб це були хороші традиції, де панує доброта і взаємоповага, співчуття і щирість, де всіх єднає дружба і взаємодопомога, де діє правило: «Один за всіх і всі за одного"

Кiлькiсть переглядiв: 376