Районний семінар

2018-11-07

/Files/photogallery/935/DSC_3227.jpg

Районний семінар про реалізацію основних

ідей Нової Української Школи



/Files/photogallery/935/DSC_3311.jpg07 листопада 2018 р. на базі Петропавлівсько – Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбувся районний семінар для учителів української мови і літератури, учителів англійської мови, які працюють у 5-х класах . Тема семінару актуальна сьогодні: «Роль предметів гуманітарного циклу щодо адаптації учнів 5-х класів до навчання в умовах Нової Української Школи», мета – розвиток можливостей створення оптимальних умов для розвитку творчого потенціалу учнів 5-х класів в умовах реалізації основних ідей Нової Української Школи». Завдання семінару : поширення надбань у галузі формування соціально – громадянської компетентності на засадах гуманної педагогіки В. О. Сухомлинського; підвищення науково – теоретичного рівня вчителів , які викладають гуманітарні дисципліни; визначити елементи педагогічної майстерності сучасного вчителя; ознайомлення учасників семінару з досвідом роботи вчителів навчального закладу; стимулювати учасників семінару до пошуку творчості; створити умови для обміну досвідом роботи, педагогічними знахідками та професійного зростання .

1. Теоретичний блок:

- З темою, метою та очікуваними результатами семінару ознайомила методист методичного центру відділу освіти Києво - Святошинської державної адміністрації Прокуда О.О.

- Виступ з темою «Слово як основний прийом, що поєднує предмети гуманітарного циклу» вчитель зарубіжної літератури Майданович Ю.В. та вчитель фізичної культури Золотоверх О.М.

- З темою «Сукупність взаємопов’язаних засобів, методів, процесів – необхідна складова створе/Files/photogallery/935/DSC_3210.jpgння цілеспрямованого педагогічного впливу на особистість учнів в умовах реалізації завдань Нової Української Школи» виступили заступник директора з навчально – виховної роботи Тодавчич Н.В. та вчитель інформатики Полтавець Є.Ю. У виступі Наталія Вікторівна зауважила, що тема семінару передбачає ознайомлення вчителів з вивченням процесу адаптації учнів початкової школи до навчання у 5-ому класі вже середньої школи. Сьогодні це питання набирає новий зміст. Експертними прогнозами у 2020 році найбільш затребуваними на ринку праці будуть вміння навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі . Тому із 10-ох компетентностей головними стали: уміння навчатися впродовж життя, формуючи соціальні і громадянські компетентності. Ми маємо навчити спочатку себе, а вже потім учнів ; навчитися правильно сприймати особисте «Я» і «Я» оточуючих нас колег батьків та учнів. Василь Сухомлинський стверджував : «Школа стає справжнім осередком культури лише тоді, коли в ній панують чотири культи: культ Батьківщини, культ людини, культ книжки і культ рідного слова». Саме ці культи допоможуть нам у нашій роботі в умовах НУШ та усвідомити свою мотивацію до дій в нових умовах. Школа як простір життя має готувати своїх вихованців до змін, розвиваючи в них такі якості та вміння: мобільність, динамізм, конструктивність, вміння працювати в команді, комунікабельність, вміння приймати самостійні рішення, творчо мислити, ініціативність, здатність генерувати нові ідеї, уникати конфліктних ситуацій та вміти виходити з них. Тому головним у навчанні стає правило 3-х «З»: здивуй, задовольняй ,захоплюй. Виступ завершила відео хвилинкою, яку підготували вчителі і учні школи під творчим керівництвом вчителя інформатики Полтавця Є.Ю.

- Творче використання педагогічних ідей В.О. Сухомлинського на уроках англійської мови продемонстрували вчителі англійської мови Кривогуз Г.З. та Саламатіна О.С.

3. Практичний блок : з досвіду роботи вчителів П. Борщагівської ЗОШ І- ІІІ ст.

- МАЙСТЕР – КЛАС на тему: «Ми обираємо здоровий спосіб життя» провели у 5-А класівчитель української мови Підлісняк Н.М. вчитель англійської мови Дзюбенко Л.В. мета :формувати в дітях уявлення про цілісність здоров’я, його складові; навчити здобувачів освіти формувати принципи здорового способу життя, розширити набуті знання про чинники впливу на здоров’я, що сприяють гармонійному особистісному розвитку; розвиваюча: розвивати вміння працювати в групах, логічне мислення, вміння відстоювати власну думку, щоденно піклуватись про своє здоров’я , розвивати екологічне мислення і поведінку; виховна : формування здоров’язберігаючих здатностей , виховувати інтерес до вивчення української мови та англійської мови Завдання : розкрити вплив природних і соціальних чинників на здоров’я Форма проведення : ділова гра - « міжнародна конференція» Міжпредметні зв'язки: українська , англійська мови , валеологія, музика.

- бінарний урок - діалог у 3-А класі «Людина починається з добра провели вчитель початкових класів Мазур Л.З. та вчитель англійської мови Поліщук О.О.

4. Рефлексійний блок:

- круглий стіл «Роль особистості вчителя щодо реалізації основних ідей Нової Української школи». – провела заступник директора з навчально - виховної роботи Остапчук С.В. що розкрила особливості роботи вчителя в умовах реалізації основних ідей Нової Української Школи та включення в навчальний процес інноваційних підходів для формування соціально – громадської компетентності учнів 5-х класів .

- «Психо-емоційний стан учителя як запорука успішності та продуктивності освітнього процесу», провела вчитель української мови Качуровська О.Г.

- «Розвиток духовної особистості через сприйняття прекрасного»- майстер - клас з використання живопису чудово провела вчитель етики Вакуленко А.Я. Після заняття кожен учасник отримав власноруч створену живописну картинку.

Підсумовуючи результати проведеного семінару, методист методичного центру відділу освіти Києво - Святошинської державної адміністрації Прокуда О.О. щиро подякувала вчителям П. Борщагівської ЗОШ і відмітила, що захід проведений на високому професійному рівні. Поставлена мета виконана очікувані результати – отримано.

Кiлькiсть переглядiв: 9